דרמואיד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקה שיגרתית אצךל רופא הנשים נמצא כי ישנו "דרמואיד" בשחלה השמאלית בגודל 2 ס"מ בהתייעצות אצל שלושה רופאים כל אחד מהם ייעץ משהו אחר, לעשות ניתוח מיידי ולהורידו, להשאיר אותו ולחיות איתו כל החיים ללא בעיה, להשאיר איתו עד לאחר ההריון הראשון ולאחר מכן להורידו. מה זה דרמואיד, מה הסכנות, איך אפשר לדעת בוודאות שאין זה גידול סרטני, האם זה מסוכן להכנס להריון, מה מומלץ לעשות?
שלום נורית, קרוב לוודאי שלא נכנסת לפורום הנכון, זהו פורום של עמותת אחת מתשע , פורום סרטן השד. דרמואיד איננו גידול סרטני, אך המלצתינו היא שתיפני לרופא שאת סומכת עליו ומעריכה את דעתו ותתייעצי איתו, זוהי זכות של כל אדם . בברכה, צוות אחת מתשע