צמיחת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי טיפולים לפני כחצי שנה והשיער עדדין לא צמח לי בשלמותו. הבנתי שזה מאוד נדיר אבל בכל זאת תנסו לעזור לי למי לפנות והאם יש פתרון תרופתי או כל דבר אחר
ורד שלום, חשוב לאבחן את הסיבה לצמיחה הלא שלימה של השיער. זו יכולה להיות בעית עור, או אולי בעיה תזונתית. כמו כן מתח, לחץ, חרדות וכיו"ב יכולים להשפיע על צמיחה לא סדירה של השיער. יש להתאים את הטיפול לכל מטופלת באופן אישי. רופא עור, מומחה לרפואה סינית ותזונאי, כל אלו יכולים להציע לך פתרונות יעיליםלבעיה. בהצלחה, נדב