בדיקות לגרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני ניתוח לכריתת שד ימין, ביקש הרופא מאימי לעשות אולטרסאונד בטן, צילום חזה ועוד בדיקות דם. האולטרסאונד הציג כי כבד, לבלב וטחול נקיים. כמו-כן צילום הריאות ובדיקות הדם היו תקינות. האם זה סימן טוב? או שבדיקות אלו אינן מספיק מקיפות ורק C.T יכול לתת תשובה מדוייקת? תודה על תשובה מהירה.
שלום רוני, מאחר וחסרים פרטים על האבחנה של אימך , לא ניתן להתייחס בצורה מלאה לשאלתך. אך התוצאות שכתבת הן בהחלט מראות מגמה אופטימית. בברכה, צוות אחת מתשע