התקן תוך רחמי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני להשתמש בהתקן תוך רחמי (MINERAׂ) כאמצעי מניעה אך משיחות עם חברות נאמר לי כי ההתקן מונע את הופעתו של הדימום ( מחזור מתקיים אך אין דימום )לפיכך , לא ניתן לדעת אם יש מחזור או אין . מאחר ןעדיין לא קיבלתי מחזור ( 1/2 שנה לאחר כימותרפי )וברצוני לדעת כשהוא ישוב , הנני מתלבטת אם להשתמש באמצעי זה . אשמח לשמוע תגובה בעניין . בתודה מראש
לנגה. באם עדיין לא קיבלת מחזור לאחר כמוטרפיה בשביל מה את צריכה התקן? חכי ותבדקי בבדיקות דם להורמונים באם השחלות חזרו לתפקד ורק אז תשקלי באם את זקוקה בכלל להתקן למניעת הריון. בברכה פרופסור אילן כהן