סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקה שערכו לי לפני כשבוע ימים , נתגלה גוש השד השמאלי .ערכו לי במקום ממוגרפיה ולאחר מכן ביצעו ביופסיה בשני מקומות . כמו-כן , ערכו לי בדיקת דם - התשובה שהתקבלה היתה CA-15-3-61.5H ,מסמני הסרטן. כמו- כן , התקבלה תשובה חיובית של בדיקות הביופסיה שערכו לי . מכיוון שהתגלו שני גושים גדולים ,- הוחלט לבצע מס' בדיקות נוספות : סי.טי - חזה , בטן , אגן. מיפוי עצמות. MUGA א.ק.ג. בדיקות דם כולל תד"ש כעת - הנני ממתינה לתוצאות הבדיקה של הסי.טי. כדי לראות האם אין גרורות. רופא הכירורג מסר לי שצורת הטיפול תהיה כך: אקבל טיפול כימותרפי - 4 קורסים במשך כ- 3 חודשים ורק לאחר מכן יעשו לי ניתוח להוצאת שארית הגושים , - במידה וישארו . שאלתי הינה מדוע לבצע טיפול כימותרפי בשלב ראשון ? מהם סיכויי החלמה ? האם הטיפול יפסיק את המחזור החודשי ? מהם תופעות הלוואי של הטיפול ? האפ אוכל לבצע טיפולי שיניים - דהיינו חשיפת שתלים שקיימים ?
שלום יעל, אנו מבינות את דאגתך ואת ההתלבטויות, אך בכדי לענות על השאלות חסרים פרטים. כגון : איזה טיפול כימותרפי תקבלי איזה תרופות כלולות? לגבי טיפול כימותרפי בשלב ראשון - המטרה היא לצמצם את הגידולים על ידי מתן הטיפול הכימותרפי ואז הניתוח יכול להיות מצומצם יותר. לגבי שאר השאלות הן תלויות פרטים נוספים כפי שנכתב . בברכה, צוות אחת מתשע