ממצא בשד שמאל בבדיקת ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 36 נשואה +3. בבדיקת ממוגרפיה הראשונה שעשיתי נמצא בשד שמאל מאחורי הפטמה נודול בקוטר 6 מ"מ עם הסתיידויות בתוכו. בבדיקת US הערכת הממצא: שפיר מבחינה רנטגנית, נודול כמתואר לא הוגדר בסונר. האם יש סיבה לדאגה? מתי רצוי לחזור על הבדיקה. בתודה,
שרית כתב/ה: > > שלום רב, > > אני בת 36 נשואה +3. בבדיקת ממוגרפיה הראשונה שעשיתי נמצא בשד > שמאל מאחורי הפטמה נודול בקוטר 6 מ"מ עם הסתיידויות בתוכו. בבדיקת > US הערכת הממצא: שפיר מבחינה רנטגנית, נודול כמתואר לא הוגדר בסונר. > > האם יש סיבה לדאגה? מתי רצוי לחזור על הבדיקה. > > בתודה,
שרית שלום לצערי אין אפשרות לענות על שאלתך על סמך הנתונים ומבלי לראות את הבדיקהץ ישנם ממצאים עם הסתיידויות שהם שפירים מבחינה רנטגנית ללא ספק, וישנם כאלו המצדיקים ביצוע ביופסיה למרות מראה שפיר. להתייעצות עם הכירורג ששלח אותך לבדיקה. פרופ' מ' גוטמן