גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 32. ללא ילדים. עשיתי ממוגרפיה ואולטרסאונד. נמצא גוש בשד, עפ"י הממוגרפיה כנראה פיברואדנומה. האם ממולץ לעשות ביופסיה עם מחט דקה או להוציא את הגוש? האם אוכל לקבל המלצה על רופא מנתח מתחום זה באזור חיפה?
שלום לילי, אין אנו ממליצים בפורום על רופאים, באתר אחת מתשע יש רשימה של מרפאות שד וכירורגי שד על פי אזורים וקופות חולים . את המידע ניתן למצוא באתר שהקישור שלו נמצא למעלה בכחול , דף הבית מידע/ למי ניתן לפנות/ שירותי בריאות האישה והשד. לגבי שאלתך, למרות שפיברואדנומות הן שפירות, יש רופאים שימליצו להסירם. גילך, גודל הגוש ומידת ההפרעה שהוא גורם יכללו בשיקולי הרופא האם להסיר את הגוש או לא. בברכה, צוות אחת מתשע