ויטמינים בזמן טיפול כימו

דיון מתוך פורום  סרטן השד

20/09/2008 | 22:41 | מאת: אורנה

אני עכשיו עושה טיפול של AC ולוקחת כל יום ויטמינים הכוללים - מולטי + ויטמין C + סלנו + אומגה 3 האם זה עוזר לגוף לשקם את עצמו או מזיק לטיפול?

20/09/2008 | 23:48 | מאת: ספורט טיפולי

מחלה מעידה על אורח חיים שלא נוהל נכון וכל עוד לא נערוך שינוי פנימי למה שהסרט הזה לא יחזור? אפשר להתחיל מהפשוט שינוי תזונה,מזון טיבעי יותר פחות הורמונים כמו עופות ובשר וחלב ורעלים וריסוסים על הפירות והירקות הפירות של היום,גדולים ויפים לעין אך מזמן כבר לא גדלים בצורה טיבעית וכל השיבוט ושינוי הטבע גורם למוטצייה של הגנים למי שיש גינה או מרפסת אחרי ראש השנה אפשר להתחיל ולגדל טיבעי הכל מכל >מעגבניות פילפלים ועד פירות לגדלם בהרבה אהבה וחום,כדי שמי שיאכל מהם יזכה לריפוי הנפש והגוף חשיבה חיובית, שימחה , להרגיש את כוחות הריפוי של הגוף ולחזק אותם ובמיוחד את המערכת החיסונית ששומרת אותנו ממזיקים, ותאים סרטנים הרוצים להתפתח ,ומשמידה אותם בכוח הריפוי הטיבעי, לא ליסמוך רק על הרפואה הקונבנציונאלית לחפש דרכים נוספות לחיזוק המערכת החיסונית ולהלחם במחלה הכימייה וההקרנות <מחלישים את שריר הלב ישנם כאלו שהבריאו מהמחלה אך ניפטרו ממחלת לב לא עלינו, לכן בד בבד עם הטיפולים חשוב לשקם גם את הלב סיבולת לב ריאה, בניית תוכנית אימון ,ו ספורט טיפולי זו עבודה חיובית ולכל החיים שתוסיף לנו המון בריאות ואריכות ימים [email protected] הוספת תגובה

21/09/2008 | 09:29 | מאת: atiz56

ם אני עוברת טיפול כימו יודעת שמותר לתמיכה ברפואה המשלימה רק דיקור סיני.כדאי מאוד לידע ולהתייעץ עם האונקולוג שלך.שנה טובה ובהצלחה

מנהל פורום סרטן השד