גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! הייתי מעוניינת לעזרה בהקדם האפשרי!ואודה לכם על כך... הבעיה שלי היא כזאת! אני נערה בת 15 ומזה חודש שאני מרגישה כאבים בשד השמאלי ונגעתי במקום וגיליתי גוש קטן והלכתי לרופא והיא הפנתה אוץי לרופא חירוג(נדמה לי..) ועכשיו אני הולכת לשם ואני מאוד מפחדת מהתוצאות של הבדיקה והייתי מאוד רוצה עזרה ואלי מישהו שזה קרה לו בעעבר שיספר לי...? בתודה מראש לירון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירון, ראשית אין לך מה לחשוש בדרך כלל בגילך , הבדיקה של כירורג היא ידנית וממילא , 80 אחוז מהגושים הם שפירים באופן כללי. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה לך... עכשיו קצת נרגעתי..