טיפול כימותרפי לפני ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחרונה גילו אצלי גוש פולשני עמוק בשד (צד שמאל) בגודל של 7 ס"מ . רציתי לברר מדוע הרופא ממליץ על טיפול כימותרפי לפני הניתוח (כריתה מלאה). לתשובתך, תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שושנה שלום, בגידולים גדולים בשד יש לכירורג לפעמים קושי מסוים בניתוח אפילו אם מדובר בכריתה שלמה. טיפול כימי ראשוני יגרום ברוב המיקרים לנסיגה בגודל הגידול בשד וגם מטפל בגרורות בבית השחי אם אלו קימות. שיטת טיפול זו נבדקה במחקרים רבים והיא טובה ויעילה. בהצלחה ד"ר בן-ברוך