גלולות למניעת הריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני אובחנתי כחולה בסרטן השד לפני כשנתיים, בבדיקה גנטית אינני נושאת את הגן ,אולם באותה עת שהובחנתי כחולה בסרטן השד גילו את המחלה אצל בת דודי בגיל 52 אני אובחנתי בגיל 50.אני שואלת בשמה של ביתי בת 30 שמעונינת להשתמש בגלולות לאחר לידה שניה ,וחוששת ליטול אותן בגלל הרקע שלי. האם היא יכולה להשתמש בגלולות? בתודה!
לשוש תודה עבור שאלתך. באם את אינך נשאית של הגנים לסרטן, גם הבת שלך כנראה אינה נשאית, וזאת למרות הסיפור המשפחתי שלכם. לכן, אין כל מניעה לביתך לקחת גלולות. להיפך, לקיחת הגלולות מקטינה את הסיכון להופעת סרטן השחלות והרחם. אני תקווה שתשובתי תהייה לך לעזר. בברכה פרופסור אילן כהן.