טיפולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם, האם מישהו שמע על בי"ח בבני ברק (איני יודעת את שמו) אשר משלב בטיפולים הכימוטרפיים וההקרנות גם רפואה משלימה, כלומר מחזקים אותנו לפני הטיפולים ההורסים? אודה על מידע בנושא או כל בי"ח שפתוח לנושא הזה.
שלום לך לפי הידוע לי אסור לשלב טיפולים כימוטרפיים עם רפואה משלימה כי הם נוגדים זה את זה ומפחיתים מעוצמת הכימו לאחר סיום הכימו התייעצי עם הרופא שלך מתי מותר לך להתחיל להתחזק ולקחת רפואה משלימה למשל יש מחקרים חזקים המראים כי צמח ההיפריקום מוריד ב-40 אחוז ואולי יותר מעוצמת הכימו. בזהירות שרית
יפה שלום, לא ידוע לי על בית חולים שנותן שרות כזה. נדב