נבלביו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאד רוצה לדעת מה ההשפעות של טיפול כמוטרפי בנבלבין ? לאורך זמן? למערכות שונות בגוף? קיבלתי כבר 7 טיפולים ונאמר לי שכנראה אצטרך להמשיך בטיפול זה ,אם יסתבר שעוזר לי, לאורך זמן רב אפילו שנים. תודה יוספה
אין לנבלבין נזק ארוך טוח מוכח. עם הזמן יתכן ויהיה קושי במתן טיפול במנון ותזמון קבועים עקב דיכוי של מח העצם, אך זה תלוי בגורמים רבים נוספים. אני מקוה כי הטיפול יעזור לך, נבלבין היא תרופה עם מיעוט תופעות לואי וסבילות מצוינת גם לאורך זמן רב בברכה ד"ר בן-ברוך