שאלה לבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום סיימתי טיפולים לפני ארבעה חודשים אתמול פתאום התחלתי להריח ולהרגיש כמו ביום הראשון של הטיפול מר בפה וכו האם למשהיא זה קרה? או שזה הדמיון שלי? תודה לכולכן יעל
יעל יכולה לספר לך שאני שסיימתי את הטיפולים הכמוטרפים (ac) ליפניי שנתיים + כל פעם שמגיעה שוב להדסה ,שם עברתי את הטיפולים, מריחה את הסירחון באויר וכל תחושת האיכס חוזרת אלי עד היום.....ובא לי להקיא. דימיון? אפשר "להאשים" אותנו בזה? שיהיה רק טוב
ליוספה המתוקה תודה