שחזור+הרמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי שחזור לפני כחצי-שנה והנה אני סוף-סוף לקראת סוף התהליך - שחזור הפטמה. הפלסטיקאי המליץ גם על הרמה קלה של השד הבריא ואני בדילמה רצינית. השד הבריא מעט נפול יחסית למשוחזר והרמה אכן תשפר את הסימטריה. ההתלבטות היא בין להישאר עם חוסר-סימטריה או להוסיף צלקת לאורך השד הבריא. אנא שתפו אותי בניסיונכן. האם הצלקת גדולה? בולטת? כמו-כן, האם עלול להיות אובדן תחושה בשד\פטמה עקב ניתוח ההרמה? תודה אפי
לאפי שלום אני לא יכולה לעזור כי עדין לא עברתי שחזור ואני מעונינת לעבור באם את יכולה לומר איזה סוג שחזור עברת ואצל מי ? ואיך זה יצא תודה דורית
לאפי, אני עברתי ניתוח כריתה ושחזור + הרמה והקטנה של שד בריא בו זמנית בניתוח אחד, לפני 3 חודשים. ניתוח של הרמה + הקטנה היה ממש בקלות, הצלקות כבר כמעט נעלמו! ההבראה היתה מיידית ואני מאד שמחה שלא ויתרתי על כך. זה שווה מאד. בהצלחה, דנה
שלום דנה, אני כרגע שוקלת תהליך שכזה, והייתי שמחה לשמוע ממך פרטים. האם תוכלי לתת לי את מספר הטלפון שלך בבקשה? תודה רבה, שרון