ספירה נמוכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים קיבלתי את הטיפול הראשון- לפני שבוע ספירת הדם היתה 4.6, אך השבוע ירדה ל1.1 האם אסור לי לצאת מהבית במצב כזה? רופא המשפחה רק שאל אותי אם אני רוצה חופש מחלה.. מאחר ואני מרגישה טוב סירבתי, אך חברי לוחצים עלי וטוענים שאסור לי לצאת מהבית במצב כזה (אני במגע עם ילדים במהלך היום).
שלום דורית, ספירת הדם מורכבת ממספר בדיקות דם אינך מציינת לאיזו בדיקה את מתייחסת, לכן קשה להשיב על שאלתך. בברכה, צוות אחת מתשע
wbc leucocytes
לדורית שלום, מותר לצאת מהבית, להתנהג רגיל אבל לשים לב לדברים הבאים 1. אם יש חום של 38 או מעלה או חום נמוך יותר עם הרגשה רעה לפנות לאונקולוגיה או למיון אם זה בלילה 2. להמנע להיות המקומות סגורים עם הרבה אנשים כמו קונצרט או קולנוע. הספירה עולה תוך מספר ימים באופן עצמאי. בברכה ד"ר בן-ברוך