תוצאות בדיקת us
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי עברה לפני כ- 9 שנים כריתת שד ימין והורדה של בלוטות לימפה שחלקן נמצאו נגועות. היא עברה טיפול כימוטרפי של 6 חודשים ולאחר מכן טיפול בולודקס במשך 6 שנים. עד עתה הכל היה בסדר. לפני שלושה שבועות, בעקבות מאמץ רציני יותר בעבודה בבית, ושימוש בצד ימין (לא הייתה לה עזרה) החלה חשה דקירות וכאבים מתחת לבית השחי בצד ימין, מיד פעם בחדות. היא הלכה לרופאה שהפנתה אותה ל-אולטרה סאונד, וקיבלה תוצאה, שורה יחידה: "באקסילה מימין הודגמה בלוטת לימפה היפואקואי ברוחב 0.4 ס"מ תגובתית". היא הלכה היום לכירורג שאמר שהוא לא כל כך מבין את זה והפנה אותה לאונקולוג. תור לאונקולוג יש לה בעוד שבוע. הכירורג אמר שזה לא דחוף, אולם אני קצת מודאגת. יש לציין כי השבוע האחרון, משנמנעה ממאמצים חריגים בעבודה בבית ובשימוש ביד ימין נגמרו הכאבים. הייתי רוצה חוות דעת אם אפשר על הסיפור שהצגתי. בתודה,
ליהודית שלום, בלוטה תגובתיתבגודל של 4 ממ אינה חשודה וקרוב לודאי גם אינה קשורה לכאבים. נראה לי שהכאבים קשורים למאמץ הגופני ואכן חלפו בהמשך. הבדקו אצל האונקולוג אך לפי תאורך את יכןלה להיות רגועה בברכה ד"ר בן-ברוך