לאבי

דיון מתוך פורום  סרטן השד

19/06/2008 | 13:42 | מאת: אנה גולדברט

לאבי שלום, אני מקווה שאינך רואה את המתקפה נגדך כמתקפה האישית, אולם כפי שציינתי אין מקום לפרסום עצמי וגם לא לפרסום שיטות של בעלי עניין. באם יש לך שיטה המבוססת מחקרית שנבדקה, נמצאה יעילה בקרב אחוז גבוה של נשים ואתה מאמין כי יש בה תרומה חשובה לתחום המדע, אזי אני מציעה לך לפנות לגורמים שונים כגון בתי חולים, חברות תרופות, עיתוני רפואה או כל גורם אחר שיוכל למסד את שיטתך. בדרך זה תצליח להגיע לאוכלוסיה רחבה ככול הניתן ואנשים רבים יפיקו מהדבר. עד אז אני מבקשת שתפסיק לפרסם בפורום זה, מכיוון שכל הודעה שתפרסם תימחק. המשך יום טוב, אנה

19/06/2008 | 15:09 | מאת: אבי

צר לי אנה, וחבל שאת מונעת מציבור החולות חסרות האונים את המידע הבדוק מדעית כאמצעי הטיפולי והמניעתי היעיל ביותר למיגור המחלה הארורה הזו (ולעוד רבות אחרות). אגב, גורמים שונים כבר מודעים לגישת ההיגיינה הטבעית זה שנים. ב- 12 השנים האחרונות ד"ר אשחר פנה לכל אדם וגוף בתחום הבריאות והפוליטיקה בישראל: ראש הממשלה, שר האוצר, שר הבריאות איתו גם ישב בפגישה אישית במשך שעה וחצי, מנכלי קופות החולים, רופאים – התשובה של כולם הייתה מדהימה: או התחמקות או "לא ניתן להכניס אותך לקופות החולים אתה תיקח את הפרנסה לכל הרופאים". ד"ר אשחר הזדעזע מהתשובה, כי הוא הבין שהמערכת מסתכלת על מחלות וניתוחים ועל תרופות כעל פרנסה וחשוב לה שהפרנסה הזו תישמר. הבעיה היא שהציבור לא יודע את זה - לכן ד"ר אשחר החליט שאין עם מי לדבר בצמרת, שם למעלה, שם האינטרסים שונים משל הציבור והוא החליט שהגישה צריכה להיות הפוכה, פנייה ישירה לציבור, כמו שאומרים מלמטה. פרופ' קמפבל, הביוכימאי מאוניברסיטת קורנל, חוקר התזונה בהקשר למחלות הבכיר ביותר בעולם מציין בספרו – "המחקר הסיני", את אותם הדברים בדיוק. מחקריו מוכיחים בוודאות את האמיתות של ההיגיינה הטבעית אבל כאשר הוא הציע לוועדה הבכירה ביותר בתחום המזון בארה"ב לאמץ את ממצאיו הם דחו אותו בגלל אינטרסים של תעשיות המזון והתרופות. תגובה זו דחפה אותו לכתוב את הספר. אנה אני תוהה לעצמי אם את עומדת לישון טוב הלילה, לאחר שבלחיצת כפתור מנעת מחולות רבות שמשתתפות בפורום מידע שעשוי להיות עבורן ההבדל הדק שבין חיים למוות ... אנה את מוזמנת לחשוב שוב על מעשייך ולתקנם - זה לא מאוחר מדי ... בברכה ובתפילה, אבי [email protected]

19/06/2008 | 16:03 | מאת: מזועזעת

אבי האכזריות שלך חוצה גבולות.

20/06/2008 | 06:49 | מאת: דינה לאנה

אנה יקרה מאוד, איך את עושה את זה? בנועם, ברוגע ובשלווה. איך?????????????? את האמת? אני הייתי שוברת לו צלחת על הראש..........ח.ח.ח.ח.ח. ברצינות עכשיו - כל הכבוד לך אדם נהדר , מתחשב ומקסים. יישר כוחך, אני מעריצה אותך. שבת שלום.

20/06/2008 | 22:00 | מאת: אנה גולדברט

דינה היקרה, גרמת לי להסמיק... תודה רבה על המילים החמות והמעודדות. (האמת שגם אני בדיוק כמוך התעצבנתי מאוד). אנה

מנהל פורום סרטן השד