טובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התגלה אצלי גוש קצת פחות מ-2 ס"מ בדרגה 3, כלומר גידול פולשני. הבלוטות נקיות. אז מה אומר עכשיו סוג הגידול? הוא גידול פולשני אבל בעצם לא הצליח לפלוש? אני מוגדרת stage 1, אבל מה אני עושה עכשיו עם הנתון הראשוני של grade 3? לעזוב אותו, לא להתייחס יותר?
grade 3 מתיחס למאפיני הגידול ולא לדרגת המחלה בגופך. מבחינתך אין מה להתיחס לנתון זה כיון שאינו אומר כלום על אופי הטיפול שאת צריכה לקבל. למזלך הטוב הגידול נמצא במצב ראשוני ללא גרורות ולא הספיק לעשות נזק נוסף. כך שאין לך מה להתיחס.איחולי בריאות .