מסג'
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מקריאת הודעות שפורסמו כאן הסקתי שאסור לקבל מסג' למי שעוברת טיפולים? מדוע? והאם הכוונה לכל מגע ליטופי גם אם אינו מסג' מקצועי? (למשל עיסוי קל בצואר לשחרור...). מה לגבי שמנים? האם גם השימוש בהם אסור?
דורית שלום, אני מסתייג ממתן סוגים מסוימים של מסג' במהלך טיפולים. אני לא רואה בעיה במגע עדין ונעים בחלקים מסוימים בגוף וכך גם לגבי שמנים. בברכה, נדב
נדב שלום! תודה על תגובתך... ציפיתי לקצת יותר הסבר לגבי המסג'.. למה הדבר אסור?? האם הרופאים יודעים שאין לעשות מסג'? אני עוברת טיפולים כבר פעם שניה ומעולם לא הזהירו אותי מכך..