ד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי שאלה נוספת בקשר לירידה בלויקוציטים האם יש מזון שאת ממליצה או ויטמינים שיכולים לעזור אני קוראת על שמן נבט החיטה תודה
שלום כרמית, שאלתך הנוכחית הופנתה ליועץ שלנו בפורום לרפואה טבעית ואלטרנטיבית , לדעתינו ההתמחות בנושא הזה היא שלו ולא של ד"ר בן ברוך. שאלתך הראשונה הופנתה לד"ר בן ברוך ונקווה לתשובה בהקדם. בברכה, צוות אחת מתשע
כרמית שלום, ישנם מספר צמחי מרפא ששניתן להשתמש בהם כאשר יש ירידה בספירות הדם. לשם כך עלייך לפנות למטפל שמתמצא בנושא. פורסמו גם עבודות לגבי טיפול בדיקור ומוקסה (טכניקות טיפול מעולם הרפואה הסינית) שהראו תוצאות טובות בנושא זה. אני ממליץ לא להשתמש בויטמינים במהלך קבלת טיפולים כימיים. בהצלחה, נדב