גרורות במיפוי עצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סבתא שלי עברה טיפול בקרצינומה לפני כ6 שנים. במיפוי עצמות אחרון התגלה ריבוי איזורים לאורך עמוד ישדרה עם קליטה מוגברת של החומר המעיד על פיזור מישני. הנוירולוג שהפנה אותה לבדיקה קבעה אבחנה נוירולגיה בלבד. האם מעדיפים לא להגיד את האמת לאישה בת 80 או לביטוי "פיזור מישני" יש משמעות פחות פטאלית? איפו קרצינומה שולחת גרורות? מודה מאוד על התגובה.
שלום מאיה, אנו ממליצות שתיפנו עם המיפוי עצמות לרופא האונקולוג שטיפל בסבתא . לכל רופא יש את הדעה שלו לגבי אמירת האבחנה. קרצינומה יכולה לשלוח גרורות לעצמות, ראות, כבד, וכו'. באתר של "עמותת אחת מתשע" שכתובתו www.onein9.org.il יש מידע רב על נושא סרטן השד המשני, אנו ממליצות שתקראי את המידע על ידי הקךקה בדף הבית על מידע/ מידע רפואי/ סרטן השד בהקשרים מיוחדים. בברכה, צוות אחת מתשע