שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, במקלחת גיליתי שיש לי בליטה קטנה מתחת לבית השחי, מלווה בקצת כאב בעיקר במגע בה, האם יש מקום לדאגה? מה עליי לעשות ? האם זו יכולה להיות בלוטת הלימפה שהתנפחה ? והאם זה יכול להיות סרטני ? תודה על תשובתכם מראש. דנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, בכדי להסיר דאגה מליבך, המלצתינו היא שתבצעי בדיקת שד מוסמכת על ידי כירורג שד טו מרפאת שד בקופת החולים אליה את שייכת . רשימה של מרפאות שד וכירורג שד לפי קופות חולים ואזורים בארץ ניתן למצוא באתר העמותה www.onein9.org.il דף הבית/ הקליקי על מידע/ למי לפנות/ רשימה של שירותי בריאות האשה והשד. בברכה, צוות אחת מתשע