גילוי גוש אחרי טיפול כימותרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כריתה חלקית של גוש 3 ס"מ עם 2 בלוטות לימפה נגועות במצב טרום התחלתי, דרגה 2, עברתי טיפול כימוטרפי caf וכעת אני לפני הקרנות. באולטראסאונד שעשיתי אחרי הטיפול הכימי התגלה גוש 1 ס"מ, מה עלי לעשות כעת? תודה מראש על התשובה. רציתי לציין שלא עשיתי אולטרסאונד לפני הכריתה החלקית ובממוגרפיה לא נמצא דבר.
שלום משי, המלצתינו היא שתיפני אל הרופא המטפל שלך, עם כל הנתונים שבידייך בכדי שיחליט על הפעולות הנוספות לבירור, במקביל את יכולה לבקש גם התייעצות עם הכירורג שניתח אותך חיזקי ואימצי בברכה צוות אחת מתשע