הפרשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 25 בריאה. לאחרונה סובלת מלחצים בשד השמאלי שמרגישים כמו שריר מתוח. אינני בקיאה כל כך ברזי הבדיקה הידנית, אך במישוש לא מצאתי כלום. (גם בעלי לא מצא). הדבר המלחיץ אותי הוא שכבר כמה פעמים כאשר לחצתי על השד בניסיון להרגיע את הכאב יצאה טיפה קטנה לבנה בצבע שקוף לבנבן מהפיטמה. רופא הנשים שלי אינו נראה לחוץ מכך... חשוב לי לציין כי אנו מאובחנת כסובלת התסמונת השחלה הפוליציסטית וכבר שנה מנסה להיכנס להריון ומטופלת באיקאקלומין וכוריגון. האם יש לי סיבה להילחץ?
לחגית שלום, הפרשה מהפטמה דורשת בירור, אך אין סיבה להיות בלחץ. אני ממליצה לפנות לכירורג או למרפאת שד לבדיקת שד, כנראה יהי צורך בבירור נוסף כגון US שדיים ובדיקה ציטולוגית של ההפרשה. רוב הסיכויים שמדובר במחלה שפירה של השד.
תודה על התשובה המהירה!!! יישר כוח על עבודתכם כאן.