שאלה לפרופסור גוטמן בבקשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כריתה בשני השדיים. בשד אחד הושתל סיליקון(1989) ובשד השני הושתל בלון זמני(1998). שאלתי האם אני יכולה לטוס מספר שעות רב? (15 שעות לפחות) תודה
שלום לך יש להפנות את שאלתך לכירורג פלסטי שכן הם אמונים יותר על נושא המשתלים בשדיים והמגבלות הכרוכות בהם. פרופ' מ' גוטמן
עברתי כריתה בשני השדיים. בשד אחד הושתל סיליקון (שנת 1989) ובשד השני הושתל בלון זמני (1998). שאלית היא: האם באפשרותי לטוס כ - 15 שעות טיסה? תודה
לבת ה 45 שלום אין שום מניעה לטיסה ארוכה במצבך, כמובן בטיסות ארוכות יש לשים לב להרבה תנועה בזמן הטיסה ולגרביים אלסטיות כדי למנוע קרשי דם ברגלייםת אך פרט לזאת אין סיכון לשתלים ולנתוח. דר רוזנברג הגן