מכונת צילום מזיקה לבריאות ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שמי מירב בר ואני מועסקת מזה 6.5 שנים במשרד רו"ח ברמת גן אני יושבת בחדר קטן מאוד כ-12 מ"ר כאשר מימיני יש מכונת צילום בה מצלמים מדי יום עשרות צילומים כמובן שאבק הדיו עף אלי מזה כל השנים הללו ברצוני לברר האם הנ"ל עומד ביחס ישיר לתקנות? האם יש בידכם מידע כי הנ"ל עלול להזיק לבריאותי? כל מידע בנושא יתקבל בברכה תודה מראש מירב בר 064-246628 [email protected]
שלום מירב, הפורום שלנו מתייחס לסרטן השד, לצערינו אין באפשרותינו לענות על שאלתך, אנו ממליצות לך לפנות למשרד הבריאות , להם יש תקנות ואולי תוכלי לקבל מהם מענה לשאלותייך. בברכה, צוות אחת מתשע