תפקיד הכירורג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם תפקידו של המנתח מסתיים עם תום הניתוח? היום כנראה נקבל את תוצאות הניתוח שכלל הוצאת 2 גידולים מהשד והוצאת בלוטות הלימפה בבית השחי. מה בכל זאת תפקידו של המנתח מעבר לניתוח? תודה על ההתייחסות.
שלום נעמי, תפקיד הכירורג מתחיל בניתוח, בשלב הבא הוא מקבל את התשובות הפתולוגיות , ומחליט לגבי הטיפול בהמשך על פי התשובות הפתולוגיות, הפנייה לאונוקולוג או מעקב בלבד. בכל מקרה נשארים במעקב במרפאה הכירורגית, זמן המעקב נקבע על ידי הכירורג . בנוסף אם הוחלט על טיפול אונקולוגי , יש שיתוף פעולה בין הרופא המנתח לבין האונקולוג. בברכה, צוות אחת מתשע