שאלה לדר בו ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית תודה על תשובתך. אני מתנצלת שאני שוב מטרידה אבל אולי בכל זאת תוכלי לענות לי לגבי הstage ואזכיר לך שוב ששאלתי האם באמת יש פרסום לגבי ההתייחסות הכלל עולמית לגבי הstage ואם היו לי 12 בלוטות נגועות מתוך 32 וגוש פחות מסנטימטר האם זה stage 3 למרות שנאמר לי בזמנו שאני 2. אני שוב מתנצלת אבל מאוד רוצה לדעת תודה
לאורית שלום, אם מתיחסים ל stage פתולוגי הרי את אכן בשלב 3. אך בדרך כלל מתיחסים לשלב קליני ואז בכדי לדעת את שלב המחלה צריך לדעת מה היו הממצאים במשוש בית השחי. אם הבלוטות היו ניתנות למשוש ואם כן האם הן נידות או מקובעות. בלוטות נידות = שלב 2 בלוטות מקובעות= שלב 3 בברכה ד"ר בן-ברוך