שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופסור אילן שלום תודה על תשובתך המפורטת והמהירה בהמשך לשאלה עמוד 122 שהצעתא לבדוק רמת הורמונים כול כמה חודשים מה הרמות הרצויות לאשה שלוקחת טמוקסיפן ועברה טיפוליים כימיים והגידול תלוי הורמונים ? תודה מראש חיים
לקריאה נוספת והעמקה
לחיים רמת ההורמונים צריכה להיות ברמה הנורמלית המקובלת לאשה בתקופת הפיריון. קשה לי לנקוב ברמה כי מעבדות שונות מבטאות את כמות ההורמונים בבדיקת שהן מבצעות בערכים שונים. כך שאם אנקוב בערך מסויים הוא יכול להיות גבוה או נמוך בהשוואה לערך שהמעבדה בה אתם מבצעים את הבדיקות. יש לכן לשאול את רופא הנשים המטפל. בברכה פרופסור אילן כהן