בדיקת ca-15.3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! במאי 2000 עברתי ניתוח להוצאת גידול מהשד ללא גרורות אל בלוטות הלימפה, ולאחר מכן טופלתי בכימותרפיה והקרנות. מאז אני במעקב, כאשר יש תנודות עם ערך יחסית גבוה של ה- CA-15.3 . להלן תוצאות מהשנים האחרונות : בתאריך הניתוח (מאי 2000) : 35.5 ב- 20/5/01 : 30.2 ב- 4/1001 : 37.7 ב- 17/2/02 : 36.2 ב- 7/5/02 : 28.0 ב- 18/2/02 : 35.6 האם התנודות ובעיקר העליה הגדולה שחלה בחודש האחרון צריכה לעורר בי חשש לחזרת הגידול או לגרורות ? בתודה מראש. אריקה.
לאריקה שלום, ערכי CA15-3 אצלך הם תמיד בתחום העליון של הנורמה, ןיתכן ואלו הם ערכים תקינים לגביך. היות ובשנתיים האחרונות לא היו שינויים מהותיים, רוב הערכים סביב 35-37 נראה כי אין מקום לדאגה, באם תהיה עליה נוספת יתכן וישי מקום לברור נוסף. דוני על כך עם הרןפא המטפל בברכה ד"ר בן-ברוך