שאלה לבנות שחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום סוף סוף החלטתי ואפשרילבצע שחזור אני שייכת לכללית מושלם ומעוניינת לעבור בעזרת מותחן ולאחר מכן סילקון וכמובן הרמה בצד השני מי מכן עברה סוג זה של שחזור ? והאם יש רופא שאתן מוכנות להמליץ עליו? כמובן לא דרך הפורם באם אתן מעוניינות לחלוק מנסיונכן ( אני בת 42) כתבו לי את כתובתכן אצור קשר תודה רבה רבה דינה הרוצה להחזיר את הנשיות שאבדה
דינה שלום, אני עברתי לפני כחצי שנה שחזור (מיידי, באותו ניתוח של הכריתה). השחזור בוצע עם סיליקון, ללא מותחן, כך שלא יהיה צורך להחליפו בסיום ה"ניפוחים". בנוסף עברתי גם הגדלת השד הבריא. אני כבר לקראת סוף התהליך של השחזור. עברתי את שחזור באופן פרטי ע"י אחד מטובי הפלסטיקאים. אשמח לספק יותר פרטים. כתובת ה- e-mail שלי: [email protected] בהצלחה וכל טוב אפרת
שלום לכולם, התגלה לי סרטן שד לפני כשלושה שבועות, מתנה ליום הולדת 43,אני מתחילה לקבל טיפול caf, בשבוע הבא אשמח לקבל מכל בעלות הניסיון המלצות בכל תחום,כולל כריתה ושחזור, תודה ובריאות לכולנו.
דינה שלום, אני כרגע נמצאת בשלב הבירורים לגבי שיחזור והייתי שמחה לשמוע מה למדת בתהליך הבירורים שלך. האם תוכלי לתת לי את מס' הטלפון שלך? כתובתי: [email protected] תודה רבה, שרון