שאלה לפרופ' כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נכון הוא שסרטן השד וסרטן הערמונית שונים זה מזה, אולם יש בניהם גם נקודות דמיון, במיוחד הרמה הגבוהה של אסטרוגן המזוהה עם שניהם. לאור עובדה זו האם סביר להניח כי כדאי אולי לנשים המעונינות במניעה של סרטן השד לשים לב למחקרים הקושרים בין סיכון נמוך לסרטן הערמונית לבין רמות גבוהות של GAMA TOCOPHEROLS ורמות נמוכות של ALPHA TOCOPHEROLS בדם. בתודה מראש
ל GUBI תודה עבור שאךתך. אני חיייב להודות שאין לי מידע בנושא השאלה. בברכה פרופסור אילן כהן