grading
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי למפקטומי הגידול היה בגודל פחות מסנטימטר והיו 12 בלוטות נגועות מתוף 32. נאמר לי שאני נחשבת לgrade 2. היום קראתי בכתובת של האגודה למלחמה בסרטן שקבעו רמות חדשות ולפי מה שכתוב אני grade 3. רציתי לשמוע מה דעתכם בנושא תודה
שלום אורית, באתר עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il יש גם מידע על הדירוג העולמי החדש, למידע את יכולה להגיע על ידי הקלקה בעמוד הבית על מה חדש? / חדשות העולם. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה על תשובתכם אבל את המידע הזה קראתי באתר הזה מחדשות העולם. קיוויתי שמישהו מהפורום יענה לי על שאתי האם גם בארץ אם נאמר לי שאני ב- grade 2 הפכתי להיות ב- grade 3. מקווה בכל זאת לקבל תגובה חזרה. תודה
לאורית שלום, grade נקבע על ידי הפתולוג ומעיד על מידת דמיון הגידול לרקמת השד המקורית. נראה לי שאת מתכוונת ל stage שהוא שלב המחלה. יש שלב מחלה קליני ןשלב פתולוגי, יתכן ומשם נובע הבלבול. השלב הקליני נקבע לפי בדיקה גופנית, השלב הפתולוגי לפי תוצאות הניתוח, ובמקרה שלך לפי מספר הבלוטות הגרורתיות. בברכה ד"ר בן-ברוך