אחרי ניתוח - לפני תוצאות מעבדה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ה' האחרון נותחתי והוצאו לי 2 גידולים סרטניים מהשד וגם בלוטות הלימפה הוצאו. בתחילת שבוע הבא אני אמורה לקבל את תוצאות המעבדה לגבי הבלוטות ואני בלחץ אטומי מפני התוצאה. האם אתן יכולות לתת לי כיוון מה במקרה שהן כן נגועות מה קורה בהמשך, ולמה עלי לצפות? אני בת 41.
שלום ריטה, אנו מבינות את הלחצים שאת עוברת, ואת דאגתך. העמותה מפעילה קו למתן תמיכה אישית ומענה לשאלות על ידי אישה שעברה את המחלה. אנו נשמח לעמוד לשרותך כל יום א - ה בין השעות 15.30- 21.00 בטלפון מספר - 1-800-363-400 בברכה, צוות אחת מתשע