גוש קטן בשד ימין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נבדקתי לאחרונה אצל רופא נשים שבדק בדיקת חזה שגרתית וטען שהכל תקין. אני מרגישה גוש קטן ( בגודל של גרעין) בשד ימין בצד. בנוסף על הפטמות, מופיעים מעין גבושים קטנים שנראים כפצעים. כשאני לוחצת על הפטמות יוצא נוזל בצבע לבן כתום. האם הדבר מעיד בבירור שיש לי סרטן השד? מה עלי לעשות? תודה
שלום רב, אנו ממליצות לך לפנות למרפאת שד או כירורג שד לבדיקה מוסמכת , בקופת החולים שלך. באתר עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il ישנה רשימה של שירותי בריאות האישה והשד. מחולקת לפי קופות חולים ואזורים בארץ. את הרשימה ניתן למצוא - בדף הבית הקלקה על מידע/למי ניתן לפנות? ובסוף הרשימה הזו הקליקי על שירותי בריאות האישה והשד. לא ניתן לקבוע שום דבר בוודאות כל עוד רופא מוסמך לא בדק אותך , ועל פי שיקול דעתו ישלח אותך בעת הצורך לבדיקות נוספות. בברכה, צוות אחת מתשע
ממליצה לך מאוד לגשת למרפאת שד.כל טוב