דלקת בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי חלתה בסרטן השד לפני כשלוש וחצי שניים כיום היא לאחר המחלה אך לאחרונה התפתח אצלה דלקת בשד ,והיא נוטלת אנטביוטיקה . שאלותיי הם:א מה הסבירות שזה סרטן דלקת השד (היא עשתה ממוגרפיה והוא יצא תקין). ב. האם יש דרך טיפול אחרת בדלקת מלבד אנטיביוטיקה שגורמת לה להמון תופעות לוואי לא נעימות . אם אפשר לחזור אלי בדחיפות אדוה
שלום אדווה, דלקת שד יכולה להתפתח בלי קשר לסרטן השד, ובנוסף יש לכן הוכחה של ממוגרפיה,. המלצתינו היא לפנות אל הרופא המטפל ולשאול אותו את השאלה לגבי הטיפול, את יכולה גם לפנות אל האונקולוג שטיפל באימך ולהתייעץ איתו. בברכה, צוות אחת מתשע