תופעות לואי לאחר כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בחודש מאי נתגלתה אצלי גרורה במוחון (צרבלום) שנשלחה מהשד. נותחתי בראש ועברתי טיפול קרינתי. לאחר מכן התחלתי בטיפול כימי בTAXOL ו-EPIROBICINE ושבועיים לאחר הטיפול נותחתי. עברתי כריתה מלאה וכעת אני בשלב הסופי של הטיפול הקרינתי. שלושה שבועות לאחר בטיפול הכימי החלו כאבים חזקים בשני צידי העכוז ומשם הכאב הוקרן לרגליים . עברתי צילומים CT ן-MRI ובצילומים נראה שיש לי 3 בלט דיסקים L3 L2 L4 L5 עם לחץ על עצב שורשי , דבר שלא היה לי לפני הטיפול הכימוטרפי . האם אלה תופעות לואי אופייניות לאחר טיפול כימוטרפי ? ואם כן, כמה זמן הוא נמשך ? מדוע לא מידעים את החולים/ות על תופעות מסוג זה ?
לא מוכרית לי תופעת לואי של בלט דיסק עקב כימוטרפיה. קרוב לודאי שהממצאים היו קימים גם קודם לכן אך לא גרמו לסימפטומים.