סגירת מעגל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנה בערך אמא שלי התחילה את ה"מסע" נגד סרטן שד בשלב מאוחר מאוד של המחלה. אני (הבת שלה) פתחתי את תהליך הלמידה על המחלה באתר שלכם, בפניה לד"ר בן ברוך. היום אמא שלי קיבלה את התוצאות של הבדיקות ומתברר שהיא נקיה לחלוטין !!! אז בכדי לסגור מעגל רציתי לומר תודה. תודה לכם על האינפורמציה הרבה שקיבלנו ממכם, תודה על הפורום שדרכו הכרנו את ד"ר בן ברוך שבזכותה אמא שלי מחייכת היום בבוקר.
שלום ליאת, צוות אחת מתשע שמחות בשימחתכן, ומאחלות כל טוב לאימך. לשירותכן בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע