CURE??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי כמה שנים מסיום הטיפולים נחשבת המטופלת לCURE?
הדבר תלוי בהרבה גורמים שקשורים לחולה, אופי וסוג הגידול, הטיפול אותו קיבלה ועוד ועוד. לגבי כל חולה הדיון הוא שונה
דר' בן ברוך שלום ותודה, סוג הגידול שלי היה infiltrating duct ca. G3N1. בעל HER חיובי+3. קיבלתי טיפול באדריאמיצין (4 קורסים), וטקסוטר (12 קורסים). לאחר מכן עברתי הקרנות. בביופסיה הבלוטות היו נקיות. ( לפני הניתוח קיבלתי כימותרפיה ניאו אדגובנטי ובמישוש היו שתי בלוטות חשודות). יש עוד פרטים חשובים שלא ציינתי? תודה,אני.