כאבים בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אודה על תשובתכם... כמו כולן - גם אני בלחץ.. יש לי דקירות בשד. לפני כשנה עשיתי ממוגרפיה וראו ציסטה. היו חילוקי דעות בין הרופאים לגבי הצורך בביופסיה. לא עשיתי. היום ביקרתי אצל הרופא שהמליץ לי שוב לעשות ממוגרפיה. הרופא אמר שזה ניראה לו כמו ציסטה כי גידול סרטני לא כואב והוא גם קשה. וזה כנראה לא קשה. האם זה נכון? תודה
שלום גורית, אינך מציינת את גילך ולכן קשה להתייחס לשאלה, אבל אם הרופא המליץ לך לעשות ממוגרפיה זה בוודאי מומלץ, ועל פי התשובה אפשר יהיה לקבל יותר מידע . בהצלחה. צוות אחת מתשע