תוחלת חיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשנת 1999 בהיותי בת 40 נתגלה גידול ממאיר של 3 ס"מ ובוצעה בי כריתה חלקית - למפקטומי וקיבלתי כימותרפיה והקרנות, עלי לציין שבלטות הלימפה שלי לא נמצאו נגועות. קראתי מחקר בו מצויין שתוחלת החיים שלי אמורה להיות בין 8-10 שנים מרגע גילוי המחלה ואני בחרדות גדולות, לאוניקולוג יש לי תור רק עוד 1/2 שנה אנה ענו לי מה סבירות תוחלת החיים שלי תודה מיקי
שלום רב, אנו מבינות את דאגתך , אך כפי שכתבה ד"ר בן ברוך לשאלה דומה בתאריך 7.1.03 " תוחלת חיים תלוייה במרכיבים רבים. תשובה לשאלה זו היא מעבר לניתן למענה במסגרת הפורום". לעמותת אחת מתשע יש מרכז תמיכה - קו חם , הקו מספק תמיכה ועצה מאישה שעברה את המחלה. מס הטלפון 1-800-363-400 בימים א- ה מ 15.30 - 21.30 נשמח לעמוד לרשותך. צוות אחת מתשע