פרימריל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי עברה בגיל 45 מסטקטומי ראשון והקרנת השחלות (בהמשך גם מסטקטומי בצד שני). מאז היא סובלת מגלי חום נוראיים, הנמשכים עד עצם היום הזה באותה עוצמה - והיום היא בת 78 ! שאלתי: האם מותר לה לקחת פרימריל? (הרופאת נשים אמרה לה שאסור.... ). תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
סליחה.... סליחה... לא שמתי לב שקבלתי תשובה לפני מספר דפים! תשובה ממצה ומעניינת. המון תודה על תשומת הלב!
טל שלום, פרמריל הנו אסטרוגן הניתן כטיפול הורמונלי תחליפי. שאלה זהה לשאלתך נשאלה כבר בפורום בעבר. ראי תשובה בעמוד 8, תשובה לתמי (בסוף העמוד) מתאריך ה- 13.8 אם זה לא עונה על שאלתך חזרי אלי שוב