הפרשות מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! רציתי לדעת אם הפרשה מימית צלולה (בינתיים חד-פעמית), הינה סיבה לדאגה. הנני בשנות ה-30 לחיי, בעלת היסטורייה משפחתית (אימי לקתה במחלה בגיל 50, וההפרשה מהשד הייתה אחד התסמינים שהביא לגילי המחלה. (יש לי תור לממוגרפייה רק בעוד שבועיים) אנא תשובתך המהירה. תודה
שלום מירי, אנו ממליצות לפנות למרפאת שד או כירורג שד בקופת חולים באזור מגורייך, למען הסרת הדאגה מליבך. באתר של עמותת אחת מתשע שכתובתו www.onein9.org.il ישנה רשימה של כל מרפאות השד ושמות כירורגי שד על פי קופת החולים וחלוקת אזורים בארץ. בדף הבית ליחצי על מידע , ובראש הדף של המידע, ליחצי על למי לפנות , שם מפורסמת הרשימה. בברכה, צוות אחת מתשע