אל ד"ר בן ברוך בהמשך לתשובתך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב תודה על תשובתך. אני סובלת מאד מהשד המנותח .יש לציין שאני יוצאת עם חזייה קלה מאד ותמיד יש לי כאב ,סימנים נוקשים על השד , אודם . קבלתי 3 שבועות אוגמנטין ,זה עזר אבל לא לגמרי. למה אני לא יכולה לשים חזייה אחרי 10 חודשים מניתוח. אני כבר 5 ח' לאחר הקרנות. בקשר ללימפוציטים כתוב 52.200 H. התשובה שלך הקודמת נכתבה ב6 לינואר. מודה לך מאד אם תוכלי לכוון אותי מה לעשות
כרמית שלום, בנוגע לשד עלייך להתיעץ עם הרופא המטפל שלך, אין ביכולתי ליעץ לך באופן וירטואלי ללא בדיקה. לא ברורה לי תשובת הלימפוציטים.