היום עשיתי ממוגרפיה. (לא שאלה..)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שהתחלנו בצילומים, הטכנאית עברה על צילומים קודמים שהבאתי והתפלאה איך יש לי 3 צילומים. אז אמרתי :" יש לי רק שד אחד." זה ענה לה מיד על השאלה והכל עבר כאילו בשיא הטבעיות. אבל אני פתאום הזדעזעתי .כמה שזה נשמע נורא... או אולי רק בראש שלי זה נשמע נורא. אבל הרושם נשאר. מכירות את ההרגשה?... וכן.אני עומדתלעבור שחזור בקרוב, אינשאללה
למיכל, שלום! המכתב שלך ריגש אותי מאד, אני שותפה לרגשותיך... למזלי, לא הסכמתי לעשות כריתה בלי שחזור מיידי ובמקרה שלי זה התאפשר. קמתי מהניתוח (לפני חודש) עם זוג שדיים והרגשה שנשארתי רק עם שד אחד נמנעה ממני. בהצלחה לך עם שיחזור... זה שווה! דנה