גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם לאחר שהתגלו גרורות אין זה משנה מיקומן, ומידת פיזורן לגבי הפרוגנוזה ? האם עדיין קיימת חשיבות לכך שהגידול הראשוני הוא grade 1 או שמרגע שהוכח שהוא פיתח את היכולת לפתח גרורות אין כבר חשיבות לעובדה זו ?
שלום ג, כאשר מתגלות גרורות ברור שזה מאד חשוב מיקומן הכמות ומידת פיזורן, גם לגבי הפרוגנוזה וגם לגבי הטיפול, ואכן גם חשוב נתון הגידול הראשוני התפתחותו , זמן ההתפתחות, כל נתון יכול לעזור ונותן מדד לרופא. בברכה, צוות אחת מתשע