סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אישה בת 52 ועברתי לפני שנה ALND+ LUMPECTOMY ולאחר מכן קורס כמוטרפיה בציטוקסן וטקסול. לאחורנה התגלה גוש גדול באותו מקום ועברתי MASTECTOMY. הייתי רוצה לדעת כיצד חזר הסרטן למרות הכמוטרפיה ולאיזה טיפול אזדקק בעתיד (הקרנות, כימוטרפיה)?
שלום לך אפשר לשאול אותך איזה סוג של סרטן היה לך? מה גודלו? תודה ריקי
חסרים פרטים רבים בכדי לענות על שאלתך. גם לאחר למפקטומיה וקרינה לשד יש סיכוי של עד 10% של הישנות בשד. סוג הטיפול אותו תקבלי בהמשך תלוי בפרוט מלא של כל מהלך מחלתך. בברכה ד"ר בן-ברוך
רציתי לדעת אילו פרטים יש לך צורך בהם כדי שתוכל לענות לי על השאלות. תודה