תופעות לואי לארדיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברתי מטופלת בארדיה לאחר סרטן השד הישנות בפעם ה 3 עם גרורות. יש לה פולסים של כאבים בעצמות שואלת האם תופעה זו מוכרת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום זוהר, כנראה יש שיבוש בשם של התרופה שכתבת, וקרוב לוודאי היא אדריאמיצין , אבל בכדי לענות על השאלה, חייבים להיות בטוחים בשם. מעבר לכך ההמלצה היא לפנות לרופא המטפל באישפוז יום אונקולוגי ולספר לו על התופעה הוא יוכל לתת לכם תשובה מוסמכת. בברכה, צוות אחת מתשע
ארדיה הינה תרופה בונה עצם ניתנת כנגד אוסטאופורוזיס לחברתי גרורות לעצמות וביקשה לדעת אם ידוע על כאבי עצמות חזקים לאחר מתן התרופה? תודה על תשובתכם