שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני אישה נשואה,אם לשנים בת 36. מזה כמה חודשים סובלת מלחץ דם גבוה, דופק לא סדיר, רעד בשרירים המלווים בעייפות ובחילות. לא היו ממצאים מרשימים בבדיקות השונות שנעשו לי לאיתור מקור ההפרעה. לאחרונה הבחנתי שיש לי איזור בשד שמציק לי ומורגשת בו נקודה קשה יותר. מבנה השד שלי גושי אולם איזור זה מציק ובאופן כללי השד הזה גדוש יותר .בשבוע הבא יש לי בדיקת שד אצל כירורג. הבחנתי שבהפניה הרופא רשם התיחסות ליתר לחץ הדם שלי. האם ישנו קשר בין התופעות שתרתי או שאני יכולה להרגע? הרבה תודה מראש. דנה.
שלום דנה, כמקובל בתחום הרפואה בהפניית רופא לרופא אחר נכתבות בדרך כלל מחלות או תופעות קיימות אצל אותו פציינט , וזאת בכדי שהרופא יהיה מודע להיסטוריה הרפואית , זוהי שיגרה בקרב הרופאים . בברכה ובהצלחה, צוות אחת מתשע